aylesr genelde sezeryanda dükiş aldırma olmuyor estetk dikiş olduğunu için . Ama normaldeki dikiş aldırma mantığı çok basit iyileşmekte olan bir yaranın kenarında kaln ipi yarana bile değmeden kesip ince bir cımbızla çekiyorsun 2-3 dakika sürüyor ağrısa yok