Yesim Bseed ben salı günü tam 13.hafta oluyorum persembe gidicem öğrenirim inşallah ya surda bekleyem😂
Moonlight1 Bseed Perşembe günü gideceğiz bakalım gösterirse geçen sefer yüzüstü yatıyordu sadece sırtını gördük 😁
ebru_ctn28 Bseed valla bana doktor bacak arasında çıkıntı var erkek dedi ama kesin demeyelim iki hafta sonra gel dedi
gozgozanne ebru_ctn28 bana da aynısıni dedi kordon da olabilir 3 hafta sonra yine bakalım dedi 😂 bu hafta gittim.yarin 14 haftalık oluyorum 💜
Esra_G Benim salı günğ 12 +6 da ikili testim var orda uzman bakar mı bir tahminde bulunur mu bilmiyorum :/ doktoruma 2 hafta daha var kontrol için :( bekle bekle geçmiyo zaman ya hu
Mnk16 Bana kız dedi canım 13+5 şuanda aöa 13. Haftamda söylemişti tam. Kız görüyorum ama kıyafet almayın üç hafta sonra yeniden bakalım dedi