Baharr23 Selamünaleyküm güzel anneler. 38+6 hamileyim bugün ilk defa adet sancısı gibi ağrım oldu bebeğim sürekli sol tarafta toplandı acaba yalancı sancı mı doğuma hazırlık mı bilemedim 🤔 bian önce doğum yapmak istiyorum ya açılma yok sancı yok nişan yok ne yapmam gerek hiç bilmiyorum stresle geçiyor her günüm 😔😔 bişey olacak diye çok korkuyorum 😔
Baharr23 Canım Sıcak suda oturdum hurma yiyorum merdiven inip çıkıyorum Meryem Ana otunu önerdiler de denemedim henüz