Zeyn_mom Yenidoğan bebeğe uyku damlasını bırakın, şekerli su bile verilmez. Bırakın şekerlisini, su verilmez. Allah aşkına yapmayın. Üstelik daha 10 günlük bebeğiniz, zorlanıyor olabilirsiniz tamam ama bebek büyütmek bakmak kolay bir şey değil. Kaldı ki bebeklerde robot değil, bugün ağlar uyumaz, yarın sakin olur bol bol uyur. Sürekli dört dörtlük, uyuyan, beslenen bir bebek olmasını beklememelisiniz. Yenidoğan bebek anne kucağı ister, anne kokusu ister, kendini güvende hisseder. Karnınızdayken bir anda bilmediği bir yere geliyor. Karnınızda sınırları varken şuan sınırları olmayan bir yerde ve adapte olamıyor, olamaz. Kucağa alışmasın diye bir şey yok, ilk 3 ay bebeğin kucakta olması zararlı bi durum değil, aksine bebeğin gelişimine destek olur. Bu kanıtlanmış bir şey. Ve ilk 3 ay bebekler alışkanlık kazanmazlar, böyle bir huyları yoktur. Gazı vardır, çıkarırsınız ama daha ne kadar gazı olduğunu bilemezsiniz, gazı oldukça emer, emdikçe gazı olur döngüdür bu. 1 hafta sürer 2 hafta sürer ama her süreç geçici. Bebeğinize lütfen bir şey vermeyin.