Medine3868 Kızlar düşük tehlikesi var diye yatıyor doktor tam 1 haftadır yataktan kalkmıyorum çok zor sanki kalksam bişey olacak diye ödüm kopuyor
gldn065807 Medine3868 ben 5 haftamdan 27 haftama kadar yattım canım malesef şuan 33 haftama girdim şükür sabret inşallah sende atlatırsın
Sinemmmmm58 Medine3868 kalkma canim doktor yat diyosa yat benim arkadasim 29 haftalik dogum yapti dinlemedigi icin
MTugba Medine3868 Ben tüp bebekle hamile kaldım cnm hep yattım gerçekten çok sıkıcı ve insanın oturmaktan kalçası çok agrıyor. Şimdi dört aylığım ve iş yaptırmıyolarlar çok bunaldım.
Funday35 Medine3868 ben 10.haftaliken başladım yatmaya 23 olduk hala yatıyoruz canım rahim ağzı yetmezliği var serklajım var
gldn065807 Medine3868 yattım evet sabret canım her zorluğun bir güzelliği var çok şükür kendine stres yapma oylanacak biseyler bul kendine
Mouradi Medine3868 Bende yatmaktan kaslarım ağrıyor :( sadece mecbur yemek yapıyorum oda zor oluyor :( İnşaAllah hepimizde kısa sürer canım