bayanelaa hayırlı olsun :) ben tamamen doktorumun söylediğini iletiyorum bana ilk 4 ay için ada çayı, kereviz, nar tüketmeyeceğimi içinde östrojen olduğu için önermediğini söylemişti bir de ilk zamanlarda maydanoz da önermedi öyle suyunu falan yapalım içelim bolca salata yapalım yiyelim falan yok yani ben de ona uydum :) işlenmiş besinleri önermedi salam sosis gibi sucuk canın çekerse çok nadir ama çoook iyi pişmiş ye dedi. Çiğ ete çıplak elle dokunma mutlaka eldiven kullan dedi. Bir bakteri türü varmış çiğden bulaşan onun için demişti. Çiğ yumurta içerebilen ürünleri tüketme dedi mayonez gibi vs. Açıkcası çokça fazla sağlıklı beslenmeye yönlendirdi evde yap evde ye :D doktorum benden daha takıntılıymış meğer :)