Mrvgcmn36 Kızlar oğlum 22 aylık , ben ikinciye hamileyim 6 haftalık , oğlum emiyor daha ve son bir haftadır göğüs uçlarım çok fena sızlıyor emerken küçük yaralar olustu , nerdeyse ağlıyacak durama geliyorum, ne önerirsiniz ?
Fatas Bende kızım 18 aylıkken 2. Gebeliğimi öğrendim 22 aylıkken dediğiniz gibi artık canım yanıyordu bu sırada ara ara konuşmalar yaptım tabi kızımla baktım sütte azalmış iyice artık kesme kararı aldım canım çok açıyor diye anlatarak bıraktık bırakma gibi düşünceniz var ise konuşarak bıraktırın derim eğer emsin istiyorsanızda göğüs ucu kremlerinden kullanmanızı yada ayva çekirdeğini suya koyup jel kıvama gelince onu sürmenizi öneririm
Mrvgcmn36 Fatas malesef oğlum memeye çok düşkün uyumaya bile emerek gidiyor nasıl ayıracam bilmiyorum arada konuşuyorum ama çok düşkün olduğu için gidip gelip emiyor🙃 ne yapacağımı şaşırmış durumdayım , etrafımda hiç yakınım da yok gün içinde hep beni gördüğü için iyice yapışık gibiyiz yani , tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim ☺️
Fatas Mrvgcmn36 ya kıyamam bizde aynı durumdaydık uykuya meme ile geçiyordu bende tek başımaydım çok iyi anlıyorum sizi ben 1 hafta ailemin yanındayken bi cesaret bıraktık öncesindeyse de hep konuştum ama büyüdün artık abla oluyorsun bak sen küçükken emdin şimdi kardeşin gelince onun dişleri olmayacak ya annecim o memedeki sütle beslenmeli senin gibi büyümeli senin artık dişlerin var yemek giyebiliyorsun diye bunun gibi bir sürü anlattım canımda acıyor deyince istediğinde biberonla su verdim uf olmuştu ya hadi öpelim ve by by yapalım anneye sarılıp uyuyabilirsin diye bıraktık şükür ama hala gelir bazen geceleri açtırır sever öper koklar başını yaslayıp yatar benimde hep içim gider 😔 ay çok zor ya Rabbim kolay kılsın inşallah bebişinizide sağlıklıca kucağınıza alın 🥰