Acemi_annee1 saliha_kacak devlette 7. Haftada ultrasona gittim kalp atışlarını dinletmediler bebeğe zarar verir diyerek sadece parmağıyla kalbinin nerede attığını gösterdi doktor. 15. Haftamda özel hastanede cinsiyete gittiğimde dinledik kalp atışlarını 💙👶
Sedefoznur Sedefoznur Kavakyellerihercai keseyi 4. Haftada gördüm 3 hafta sonra gelin demişti doktorum o zaman da kalp sesini duymuştuk
saliha_kacak Medine3868 yaaa.bnm şuan 6+2 ama doktor 7.haftada çağırdı erken gitmek istiyorum duyarmıyım diye merak ettim
Ccansu9 saliha_kacak 6+3 de keseyi gördük 10 gün sonra da kalp atışı için gel dedi devlet hastanesinde
Kavakyellerihercai Sedefoznur yaa vajinal mi gördü yoksa üstten ultrasonla mı bende haftaya gideceğim 5 haftalık gebeyim gidersem kalp atışı da duyar mıyım
Nilasya12 Kavakyellerihercai 5. Hafta da karından görünmüyor canım alttan bakarsa görür ama bekle derim ben 6+1 de duydum 😌