Arkadaşlar merhabalar ben 10 haftalık hamileyim. Mide bulantılarım çok yoğun değil ancak çok fazla tiksinme yaşamaya başladım. Yemek yemek istemiyorum. Yediğim zaman mide yanmalarım ve bulantılarım artıyor. 57 kilo ile hamile kaldım hala kilom aynı. Yemek yiyemesem de meyve ve ceviz vs sağlıklı şeyler tüketmeye çalışıyorum. Ancak onlardan bile tiksindim kendimi zorluyorum.Bebeğe bir sakıncası olur mu diye endişe ediyorum doğrusu. Bu durumu yaşayan var mı benim gibi ,sizce geçici bir süreç mi