Canım ben dün Gebze yüzyıla gittim semavi hanımdı doktor ve ilk doktor tecrübemdi muayene için 280 ödedim kendisi harika birisi açık ve netti bir de yüzyılın orda vakıf bankası üstünde Mevlüt akın Azman var muayene yeri var aşırı iyi yorumlar var, Gebze Mutlukent prime için çok olumsuz yorumlar okumuştum