guzelkizannesi Kızlar hamileyken rüyasında bebeğini gören varmı daha sonrasında doğru çıktımı cinsiyeti çok merak ettim dün rüyamda gördümde
elaweannesi guzelkizannesi bende gördüm bu ara doğumum olacak çok merak ediyorum tüyamdaki gibi mi doğacak cinsiyet kız demişti doktor kız gördüm doğunca anlarız doğru mu
ArenAsilmomm guzelkizannesi cinsiyet öğrenmeye gideceğim sabah uyanmadan önce görmüştüm bebeğimin cinsiyetini😍
Cylnsvkt123 Bende hamılelıgımın ilk zamanlarından beri rüyamda hep erkek bebek gördüm ve cinsiyet öğrenmeye gittiğimizde erkek olduğunu soyledı anneler hisseder derlerdi doğruymuş
Seymaben guzelkizannesi tam bir rüya özürlüsü olduğum icin bi kac defa çocuğu gördüm ama asla yuzunu hatirlamiyorum😅😅😅sadece hep erkek goruyordum ruyamda ama tersi cikti😅
funnymummy guzelkizannesi annem benim küçüklüğüme benzeyen bir kız çocuğu kaynanam erkek çocuğu görmüş 😂sanırım herkes ne istiyorsa onu görmüş bende görmüştüm ama AA’la hatırlamıyorum 🤦♀️
Moco_44 guzelkizannesi benim annemde rüyasında ikiz erkek görmüştü. Ama ben dün akşam rüyamda kız oldugunu öğremiyordum😂 Bakalım hangisi çıkacak. Daha benimki 5 haftalık😅
Yavrucuk Moco_44 Ben hamile bile değildim.Annem rüyasınsa ikiz bebek görmüş.Tabi ben hep rüyamda kız bebek görüyorum.Şu an 12+3 olduk.Cinsiyet için 5 gün sonra gidecem