Anneler gece 5 gibi bulantım oldu aniden lawaboya kalkmıştım afedersiniz kustum zorlanmadan mı boğazımdan kan geldi sonunda artık sonra hiç uyuyamadım bebek hareketi çok belirgin bu dönem dıştan gözle görüşür oluyor artık bilirsiniz Ama şimdi yawaşladı nedense we çok endişeleniyorum napayım sizce daha 10 Şubata kadar gün werdi doktorum 9 Şubat gelmese 10 Şubat müdahale ile alırız dedi Hareketlendirmem için bakmam lazım ilk bebeğim Allah bin kere korusun bütün melekleri bu kordon dolanma falan diyorlar duyduğum için endişeliyim