SWEETMOM2 ya şöyle söyleyeyim kendi yaşadığım durumu , mesele bi dönem çok güzel uyuyordum gece hemen uyuyorum sabah güzel uyanıyorum, bi dönem asla uykum yok oturuyorum sabaha kadar gündüz bir iki saat uyuyorum ki o uyku da yetiyordu normalde olsa basım ağrır, bi dönem de güzel uyuyup anlamsız bi sekilde gecenin bi saatinde de uyanmak 😂😂 hamileliğin her evresi bambaşka gerçekten vücut değişik tepkiler veriyor sen degisiyosun ama her anı da çok güzel ve hepsi geçici unutma 🌸🌸