seraap tatlim bence sen yinede bi kuaföre sor Ben 3 aylik hamileyken sordum sorun degil dedi boyadi belki fazla kimyasal icermeyen malzemelerden kuşanıyorlardır şuanda benimde hafif beyazlarım cıktı bende haftasonu Cumartesi günü sorcam şuanda 5 aylık hamileyim