Merhaba 12+6 günlük hamileyim ve idrar yolu enfeksiyonu cıktı doktor agrı kesici ve antibiyotik verdi kasık ve bosluklarıma cok ağrı yapıyor öncesinde de cok yasadım ama bu hamileliğin etkisiyle mi bu kadar artıyor bilmiyorum bu durumu bu sekil de yaşayan var mı