Arifeberrin_12 Kızlarrrr tam 37+0 da doğurdum dualarınıza talibim sancım çok var bi an önce ayaklanıp bebeğimle ilgilenmek istiyorum
Ceylan01-13 Arifeberrin_12 hadi hayirli olsun allah anali babali büyütün insallah bende 2 den beri zanci cskiyorum ara ara tuvalet sıkintisı cogaldi 39 haftaya grdim bakalim sabaha dayanirmiyim
Makskala Arifeberrin_12 rabbim tez zamanda şifa versin size ve bebeğinize inşallah. Bende 37.de planlı sezeryanım var. Sizin neden erken oldu ve kaç kilo doğdu cinsiyeti nedir. Küveze girdimi
Arifeberrin_12 Ceylan01-13 çok sağolun bi an önce kucağınıza alırsınız inşallah beni de sabaha kadar bekletecekti ama nst de sancı hiç çıkmıyor açıklık 3 cm oldu durdu rahim ağzı çok gerideymiş bide covit çıkınca hiç bekletmediler direk sezaryana aldırlar
Arifeberrin_12 Makskala erkek çok şükür küveze girmedi benim kanamam oldu suyum geldi mecburi sezaryana alındım
Arifeberrin_12 Mickey1995 amin teşekkür ederiz kendiğinden kanamam oldu suyum geldi normal denedik olmadı sezaryana alındım