Mihrimahinannesi Bugün ara ara sürekli akıntım oldu yoğun bi şekilde. Şimdi kan ile birlikte gelmiş. 39+3 haftalığım. Nedir sizce normal mi acil hastaneye gitmeli miyim
Lulikli Mihrimahinannesi yazılanlara göre nişana benziyor. Nişandan sonra doğum hemen de olabilirmiş bir zaman sonra da olabilirmiş. Bilemiyorum ben henüz doğum yapmadım üstte kalsın
Ceylan01-13 Mihrimahinannesi bence gidin nisan gelmis dogum baslmaic bende gece 2 den berinsamci var altta vuruyor sen nişanıda görmüssün bence git
Dlrblt Mihrimahinannesi ilk gebeligimde sizinki gibi olmuştu Nisan gelmesi o..doktora gittim acikliga fln baktılar ben üstünden 4gun geçti sonra doğum yapmıştım kimiside hemen yapiyo kişiden kişiye ve açıklığa göre degisiyo galiba bı gidin doktora
gldn065807 Mihrimahinannesi benim ilk gebeliğimde öyle olmuştu gittim 2 cm açıklık vardı benimde sanci yoktu sonradan başladı yatış verildi 16 saat sonra doğum yaptım canım bence bir git bakılsın
Mihrimahinannesi Ceylan01-13 haklısınız gidiyim zaten iki gündür de kaşınıyorum uyuyamıyorum onunla da bi ilgisi olmuş olabilir riske atmayım
Mihrimahinannesi Dlrblt inşallah nişandır bi gidiyim normalde bide çatı muayenesi de yapılmadı daha bana açılma vs var mı yok mu onu da bilmiyorum
Dlrblt Mihrimahinannesi şimdi giderseniz yapabilirler onuda …sanciniz hemen başlarsa suyunuz gelirse doğum da başlar benim Nisan gelmiati açıklığa bakmislardi 2 cm di ama ne sancı baslamisti ne suyum gelmisti o yüzden ewe yollamislardi
Mihrimahinannesi Dlrblt tüm bekleyenlerin başına inşallah. Sizde kendi sancınızla bir an önce fazla acı çekmeden alırsınız inşallah kucağınıza bi doğum hikayesi de sizden okuruz 🤭
Mihrimahinannesi gldn065807 böyle bebek kasılıp aşağı baskı yapıyor tuvaletim geldi gibi oluyor o sancı ise şuan ara ara sancım da var
gldn065807 Mihrimahinannesi belden başlayan bir sancım olmuştu daha sonra kasiklarimda başladı kan gelince ben korkmuştum gitmiştim ama benim doğumum oldu yani öyle günler haftalar sürmedi
teletabi Mihrimahinannesi nişanınız gelmiş büyük ihtimalle. Sancınız yoksa endişe etmeyin ama doktorunuzu bilgilendirin. Hatta muayene olmaya gidebilirseniz bir gidin baksınlar belki açılmanızda olabilir. Sağlıcakla gelsin 🌸
Mihrimahinannesi gldn065807 suslubocu o1anneadayi teletabi Acilden giriş yaptırdım doğum bölümüne. Çatı muayenesi yaptı ilk defa ama baya ben çığlık çığlığa 🥺 bi parmak açılma var dedi sadece kanamalar ve vücut kasıntıları doğum habercisi dedi böyle böyle sancıların artar doğumun gerçekleşir dedi. Sancıların sıklaşında yada suyun gelirse hemen gel dedi 🤭 çatı muayenesinde zorlandın ama normal doğum yapacaksın farkında mısın bunlara kendini hazırla dedi 🥺