Annecikkkkkk Gecegunesi ishal doğum belirtilerinden inş. Az kalmıştır siz harekete devam edin birde sıcak bir duşa girin.
Gecegunesi Annecikkkkkk duş yerine sıcak su torbası kullandım oda iyi geldi hatta azıcık uyuyabildim bilee ama sancı uyandırıyor tabi
elaweannesi Gecegunesi canım sabah afedersin kustum baya bugün hiç yatmadım acaba bulantı doğum başkangıcı mı sancı su gelmesi falan yok bebek hareketinde yawaşladı endişeleniyorum normal mi sence
Gecegunesi elaweannesi ilk doğumumda bende kusmuştum doktor mide bulantısı da doğum belirtisi demişti nasıl oldun şimdi
elaweannesi Gecegunesi hala war ya çıkarmadım daha ama midem boş sanırım ondan bide bacak aralarım feci ağrıyor şiş batıyor sanki böyle spor yapmışım hantallaşmış wücut ağrısı gibi acaba sancımıdır bu
Mrv_bdk Busraaaa1 bende 39+3 deyim daha hiç çatı muayenesine girmedim. Yarın gidiyoruz bizde bı bakalım hiç gelecek gibi değil. Hava şartları yollardan dolayı iki haftadan fazladır gidemiyoruz hastaneye. Yarını dört gözle bekliyorum. Artık suni sancıyı bile kabul görecek durumdayım.cok yorulduk çok. 🥺
Busraaaa1 Mrv_bdk çok haklısın bu süreç çok yorucu özellikle son zamanlar Allah yardımcınız olsun gidip gelememeni dikkate alır inşallah doktor yormaz seni🤲🏻
Gecegunesi elaweannesi bilemiyorum ki bendeki sancı kasıklardan başlıyor belime vuruyor ve farklı bir ağrı
Serpilikra 39 haftaligim bende 4 cm açılma var ama sancı yok sadece bebek aşırı baskı yapiyo aşağıya evdeyim suanlik sancımin gelmesini bekliyorum ama bakalım henüz bir gelişme yok inşallah sağlıkla alırız kucağımıza hepimiz
Serpilikra Busraaaa1 sehir hastanesine gidiyorum orda 40 haftayı doldurmadan suni sancı verilmiyormus