Haticekckylmz Merhaba arkadaslr 38haftaligim dun aksam azar sancim kasilmam olmustu bekledim sabahina bacak aram agirdi ve idrardan sonra peceteme pembe leke sonrasinda kahverengi geldi dr hastaneye gitmemi soyledi birbucuk cm acilma var nst de duzenli sanci cikti ama oyle cok hissetmiyorum eve geldim takipteyim sancilari. Acaba dogum nezaman olur nekadar surer ebe bugunde olur 1haftayida bulur dedi🤔 2haftadirdi sag kalcam ve belim duzenli agiriyordu hatta cok zor yuruyordum
Aysenurtsr Benim nisanim sabah geldiginde aksam uzerine kadar duzenli sancilarim girdi ve birden kanamamda artis oldu, gecesinde dogum yaptim ben 😊
Haticekckylmz Aysenurtsr aa okadar erkenmi ya 🙈 suan dayanilmicak bir sanci yok brkliyorum bakalim nezaman gelecek😂