Kızlar doğum sancısı nasıl oluyor .. suyum da gelmedi nişanım da ama belimde aşırı sancı var aşağı doğru vuruyor her iki ya da bır dakıkada en az 10 sanıye süren bır sancı afedersiniz sanki tuvaletım varmış gıbı oluyor ama agrı gıdınce o his de gıdıyor bu ne yalancı sancı felan mı yoksa doğum başlangıç sancılarından mı bu arada 38+2 günlüğüm