Haticekckylmz Bilgenur gecen hafta persembe 3200du kilosu suan tam 38haftayiz sancim var busabahta leke geldi 1bucuk cm acilmam varmis bekliyoruz evde🙈
Gencanne01 Bilgenur 36+6 da 3004 gr dı. Suan 38+4 üm kaç kılo bılmıyorum hıc kontrolde gıtmedım tek ıstedıgım artık doğurmak
Hatice3 Bilgenur 39 haftalık olduk bugün ama tık yok tedirginim gelmeyecek diye kendiliğinden gelsin istiyorum inş 2 3 güne gelir bende yoruldum artık bu sıcaklarda doğurmak istiyorum 38 de 3050 kg dı şimdi kaçtır bilmiyorum bakalım hayırlısı 🙏🏻
Estur Bilgenur 36. Haftada gitmiştim canım 3180 grdı. Şuan 37+3 olduk sancılar başladı bende ara ara adet sancıları gibi geliyor ama az sürüp gidiyor
Ades Haticekckylmz canım kaç cm açıklıkta eve yollamıyorlar artık hastanede kalıyorsun biliyor musun? Cumartsi bende 40+1 olucam açıklığıma bakılacak o gun artk doğurmak istiyorum da bende herkes gibi 😞 Daha önce hic muayene olmadım açıklığım varmı yok mu ne kadr onu da bilmiyorum 🤷♀️
Haticekckylmz Ades kac cm le yatiriyor bilmiyor bana kal dedi ama 1bucuk cm oyuzden kalmak istemedim evde cekmek daha iyi. Bu jaftaya kadar hic sancin vs olmadimi muanede dr bakar normalde
Kdrduru Bende 38 haftalığım ne ağrı var ne açılma çok korkuyorum gününü geçecek die 🤦 sanki hic doğurmayaxakmisim gibi 😂
Kbra48 38 haftalığız 3200kg , bgn çatı muayenesi yapıldı, acıdı biraz şuanda da alttan alttan ağrım var ama Doğum sancısı değil gibi çatı muayenesinden kaynaklıymış gibi geliyor😰 Doğum içinde 40. Haftayı bekleyelim gelmezse sezeryan olacak gibi, 😓
Ades Haticekckylmz sancım oldı fakat dayanılmaz derecede değildi adet sancısı gibiydi hafif geldi gecti ilk gebeliğim olduğundan doğm sancısı nsl bisey bilemiyor insan nekadar okusak etsekte.
Sedna 39 hafta oldum. 38+3 te gittim en son ve 3250 dediler. Değişik hareketler hissediyorum sancı mı değil mi pek anlamıyorum 🙄 ağrım oluyor belimde bir de hareket ettiğinde karın bölgem acıyor artık.
belgintirpan 38+6 yim bayram günü nisanım geldi hala da gelmeye devam ediyor evde sancılarımı bekliyorum bende
Nidanurfirat 38+1 olduk. En son 35+6 haftalıkken gitmiştim ve 2900 dü. Kızlar ben nerdeyse hergün günde üç dört kez yarım saat bi saat süren bel ağrıları çekiyorum. Kemiklerim ayrılıyor gibi. Su nişan hiç birşey yok sizdede oluyormu
Pitircigim Kızlar ben şu an 37+5 oldum geçen hafta bayram öncesi tahmini kilosu 2800 civarıydı hepinizinki daha yüksek 😔 doktor iyi bakmışsın bebeğine dedi ama sizinki ne güzel 3kg üzerindeymiş benimki ozaman çok zayıf ve küçük kalmış. Kendimi kötü hissettim şimdi 😔 inşallah bu 1 haftada toparlanıp 3 kilo üzerine çıkmıştır bebeğim 🙏🏼
Haticekckylmz Ades benimde ilk bende anlamadim sancilarimi leke gelince gittim ama dun gece 1den sabah 10a kadar araliklarla gelen sancilar cok fenaydi bi ara doguruyom sandim😂
Busraaydn Bizde 38+2 olduk bugün.. hic sancım yok nişan ya da su da gelmedi 😣 bende bi an önce sağlıkla gelsin istiyorum inşallah.. cuma günü 3290 gramdı simdi bilmiyorum ne kadar olmus 🤗 bazen belime sancı giriyor ama ilk hamilelik olunca insan anlamıyor sancı nasıl bise 😢
Babytmr 39+2 olduk akşamları yalancı kasılmalar beyaz akıntı var ama geri kalan bişey yok hala. inşallah bgn yarın doğururum artık🙏 4 gün önce kontrole gittiğimde bebeğim kilosu 3350 çıkmıştı