MerveEbru gebelikte kolesterol yükseliyor buda ayak yanması yapıyor normal de üşüyen brydm yazın çorapsız gezmezdim çıplak ayak gezdim iyi olmuştu kolesterol yükselmeside kötü birşey değil doktor beyin gelişimi açısından bebeğin iyi demişti bana ☺️akıl küpü bir cimcimem var