35+5 haftalık hamileyim Bugün dr kontrolüm vardı bebegimin kilosu 3400 olmuş kilo olarak hep önden gidiyordu ama bu kadar onden gitmiş olması bizi endişelendiriyor ayrıca kafa çapına göre 39 haftalık olarak görünüyor dedi doktorumuz nst çektirdi sancılarım olduğunu görünce ciğer geliştirici iki ampul iğne yaptırdı serum taktılar 1 saat sonra tekrar nst ye bağlandım sancılarımda azalma olmadığını gördü doktorum pazartesi tekrar gel dedi böyle devam ederse erken doğum olabilir dedi bu durumu yaşayanlar var mı aranızda. Ayrica doğum yaparsam bebeğim küvezde yatar mı kilo olarak önde ama hafta olarak küçük olacak