Nilnilnil normal diyor doktorlarda. Ama baya erken gelme sebebi neki. Herkesin hamilelik hormonu farkli oluyormus demek. Benimde 21 haftalikken geldigini fark ettim ama cok az yani damlacik seklinde. Sıkıp oynamamak lazimmis yoksa ilerde yara oluyor :(