papatya56 Kızlar sol tarafa yatmaktan kalçam agrıyo artık sag tarafa yatınca daha rahat ediyorum sol tarafa yat dedi doktorum siz hangi tarafa yatıyosunuz
Zeyyyn papatya56 sağda yattım solda yattım yeri geldi sırt üstü uyudum sola yatsam da hep diğer pozisyonlardydm gün içerisinde sola doğru yatmaya çalışırdm sağlıkli bir şekilde kılosu yerinde doğdu kızm
papatya56 tugbaacng Benimde sol tarafımı hissetmiyorum sırt üstü rahat ediyorum oda iyi degil diyorlar
tugbaacng papatya56 ben sırt üstü hiç rahat edemiyorum malesef nefes alamıyorum resmen. Sadece sağa yatınca rahat edebiliyorum ama şöyle yapıyorum, yataga girince 10 15 dk sağa dönüp yatıyorum, uykuya geçeceğim sırada da sola dönüp uyuyorum.
M_kemal Aslında riskli bir gebelik yoksa sırt üstü dahil nasıl rahat ederseniz öyle yatın diyor bir çok doktor. Yüz üstü zaten yatamıyoruz ama ben şahsen sırt üstü yatıyorum bir süre sonra vücut ister istemez yatış pozisyonunu değiştiriyor
Bernako papatya56 birşey olmaz allahın izniyle çok rahat edemiyorsan hamile yastığı almonlar bi nebze rahat ettiriyor
papatya56 Zeyyyn Benim ıkı düşügüm var serklajlıyım en ufak seyde korkuyorum doktorum sola dogru yat dedi solum çürüdü artık
Sdnglhn papatya56 Solum çürüdü,kalça ağrımdan ne uyuyabiliyorum ne ayağımın üzerine basıp yürüyebiliyorum.Son ay gerçekten zormuş 🥺
papatya56 Sdnglhn Son aya gelmişsin çok şükür benim dogumuma var solum çürüdü şimdiden Rabbim yardımcımız olsun