Sevim-b Kızlar 34. Haftadayım 2 gündür geceleri karnımda bir sancı var. Gaz sancısı mı farklı bi şey mi ayırt da edemiyorum. 🤦🏼♀️ Gaz sancısı şikayetleri olan var mı aranızda? Neden olur?
lllllg 33 haftalığım şuan bu gecede dahil olmak üzere rahim üstümde adet sancısı bir benzeri ağrı var kalkica yürüyünce daha rahatsız ediyo..geceleri uyumak daha zorlastii….:(