Rvzel dün tetanoz oldum bugün aşı olduğum kolum çok ağrıyor bu 3. Asım hiç birinde kol ağrısı olmamıştı yaşayan var mı acaba?
Zeyyyn Rvzel aşının vurulmasından kaynaklı 1 dozumda 1 hafta ağrıdı kolum 2 dozumda başkası vurdu hiçbişi anlamadın yani soğuk koyun geçer normal yani ağrıması
ElfErk Rvzel ilkinde bende de bir şey olmamıştı.. 2.snde o kadar kötü oldum ki 10.gunun somunda anca kolumun ağrısı geçti.. neye göre böyle oluyor bilmiyorum.. ama gerçekten kötüydü
Mervepera Siinomyy91 evet 2 doz canım hamileyken başka yok zaten doğurduktan 6 Ay sonra varmış bide 6 Ay sonra gelcen dediydi bana
Yasecer Yok ya ne 5 dozu 2 doz😂 saçmalamayın 5 doz tetonozmı vurulur rahat olun normal kol ağrısı falan ilkokulda vurulmadınız mı hatırlamıyomusunuz hiç bişey olmaz😂
Yasecer Rvzel allah allah ne alaka ya bana 2 doz dediler hatta 2. Dozuda bi kısmet olmadı😂 haftamda ilerledi yaparlarmı bilmiyorum acaba az dozmu vuruyolar sizede ondan 5 doz
Zeyyyn Gamze46 18 haftada ilk dozumu oldum 22 haftada 2 dozu oldum yakın zamanda tetanoz olduysanız tek doz yeterli bile
Nisaanuur İlk dozdan sonra kolum çürüdü resmen doktorum 2.dozu vurulmana gerek yok daha önce tetanoz aşısı olduysan demişti . Diğer dozu vurulmadım 🥶🥶