Nureerol Arkadaşlar 7+3 üm karnımda göz seyirmesi gibi atıyor, annem erkek o zaman dedi sizde de oluyor mu merak ettim
Mrv58 Nureerol benimde çok erken başlamışti kımıl kımıl oluyrdu kelebeklenme dedi ona ebe 9 haftalardi erkek çocukları öyle oluyr diyrlar benimkide erkek
benimmdunyamm Nureerol benimde 8 haftalıkta attı damar atar gibi aynı dışarıdan da elimi koyunca hissettim herkes burada damar atması dedi
Hasret2121 Benim de öyleydi erkek . Şuan 29 haftalığız biiraz büyüsün de gör sen tekmeyi hareketi 😃🤗🤗 rabbim herkese nasip etsin bu güzel duyguyu 🥰🥰
mirage333 Nureerol nabzın atıyor karnında bebek le alakalı degil :) eşinin karnina falan bak onlardada aynı. Benim eşiminkide ayni oldugu icin bebekle alakali olmadigini anladım. Internetede yazabilirsin
zamloss123 Nureerol benimde erkek öyle olmadı ama ben cinsiyet oluşumu 12. Haftada tamamlanıyor diye biliyorum 😊
Mrv58 zamloss123 cinsiyeti aslında ilk basta belli ama oluşumunu o haftalarda tamamlıyor diye biliyrm bende