Merhaba kızlar İstanbul bahçelievler de a hastanesine gittim ilk defa diğer özel hastanelere göre uygun fiyatı ilk doğum yaptığım hastanede fiyatlar uçmuş ilk kontrol için şuan bu hastaneye gittim doğuma yakın yine ilk doğum yaptığım yere gideyim diyorum ama bu a hastanesine giden doğum yapan var mı içinizde