Siinomyy91 İkinci ayımdayım mide bulantılarım en üst seviyede ama tam geçti derken mecburen folik asiti içmem gerekiyorken aklıma geldiğinde dahi midem bulanıyor. Dilimin altına aldığım daysa daha çok. Bunu yaşayan varmı
Elfs Siinomyy91 ben de içemiyordum sonra şöyle bir şeyi buldum önce doktorum bir folik asit verdi içemedim sonrasında burda sordum folbiol önerdiler doktoruma sordum miligramı yüksek haftada 2 at dedi onu kullandım.
Irnasatka Siinomyy91 folidays kullanıyordum hapı içeceğim aklıma geldikçe bahane üretmeye çalışıyodum haptan dolayı bulanıyordur diye konduramıyordum bazen içmemeye başladım sonradan farkettim haptan dolayı bulandığını folidose geçtim daha küçük olduğu için diğeri gibi rahatsız etmiyor artık
Breeze1990 Siinomyy91 evet bana aynısı oldu hatta ishal de oldum doktora soyledım hemen sizde soyleyın, başka marka folık asıt verdı onla cok rahat ettım.ilk başta verdiği renklı folıdays mıydı sonra beyaz ufak bir hap ıcmeyes basladım