ozmus yok ben doğum yapmadım ısıtma konusunu da bilmiyorum ama yorumlarda ve burda baya olumlu sonuçlar alan gördüm kemerle ilgili. Daha önce de sizin paylaşımınızı gördüm hep aynı saatlerde ağlıyor dediğiniz için kolik bebektir diye düşünüp yazmadım ama şunları da aklınızda bulundurun iki arkadaşım var ikisinin de bebeği durmadan ağlıyordu biri sürekli memede duruyor emiyordu bizde sürekli emdiğini düşünüyorduk ama iyi çekmiyormuş ya da sütü azmış tam anlamadık bebeğin de sarılığı artmış, ve biraz da süt alerjisi çıktı. Diğerinin ki de sürekli ağlıyordu 2-3 doktora götürdüler bir şey gören olmadı, son doktor popoda çatlak görüyor ilaç başlıyor ılık suya oturtuyorlar ikinci günün sonunda bebek rahatlıyor. Bunlar da aklınızda bulunsun. Bir de kolik bebeklere probiyotik başlıyorlarmış o da iyi geliyormuş.