Ulii61 benim seneler önce bi arkadaşım orada doğum yapmıştı. Ama dışardan doktor mu getirdi yoksa kendi doktorlarımıydı bilmiyorum soramadım. Doğum esnasında çocuğun kolunda ki sinirlere bişey olmuş sanırım. Şimdi kullanamıyor elini. Anneme de kanser teşhisi konmuştu 4. Evre demişlerdi, devlete götürdüğümüz de ne alakası var hasta bile değil dediler şuan gayet iyi seneler geçti. Anladığım kadarıyla para için olmadık hastalık türetiyorlar. Ama benim doktorum dışarıdan. Çok da güveniyorum inci Çavuşoğlu. Onu sokarım gerekirse doğuma.