Muno22 Zeynepsaka benmkı hamıle oldugumu ogrendım hep oyle pozısyonu ayaklar yukarda kafa asada ve asla bı degısmıyo bundada bır sakınca yok bence doktorumda prof sakınca olsaydı soylerdı sadece kafa asagıda oldugu için agırlık var asagıya dogru o kadar