Burcu-2910 Kızlar surekli kasılmam olduğu ve erken doğum riskim olduğu için doktor 1 doz ciğer geliştirici igne vurdu bunun ne faydası var pek bi bilgim yok bilgilerinizi paylaşırmışsınız? Umarım bu kadar erkenden doğum olmaz ya
maviananas Burcu-2910 benım de kasılmalar çoğalıyor sanki bu günlerde sizinle haftamız aynı günde kaç kasılma oluyor saydınız mı
Azimeka Burcu-2910 erken doğarsa solunumunda sorun olmasın dıye sanırım bende ilk dogumunumda 3 kez oldum aynı iğneden 32. Haftada vuruldum 35 te doğum yapmıstım
Minikkusummmm Burcu-2910 ya öncelikle sorumu yanlış anlamayın gerçekten tecrübesz ve bu konuda hç bilgim olmaması ndan soruyorum. Benim de erken doğum riskim var. Çok korkuyorum ilk gebeliğim ya anlmzsam doğum başladığını diye tereddüteym şuan 26dayım şimdi asıl merak ettiğim bu kasılmalar nasıl oluyor nasıl hissediliyor??
Mucizem_211 Burcu-2910 Kasılmalardan dolayı mı ciğer geliştirici yapıldı ee benimde sürekli oluyor kasılmalarım doktor öyle bişey demedi sadece tüp bebek olduğu için ilk günden beri progestan fitil kullanıyorum 🙄 32+6 haftalık olduk bu arada
Burcu-2910 maviananas genelde akşam saatlerinde olduğu için pek saymadım aslında ama bu durum beni çok korkutuyor en azından 36 yı görelim ya
maviananas Burcu-2910 bende erken doğumdan korkuyorum kasılmalar yüzünden. İnşallah haftasında doğar bebeğiniz 🌸
Burcu-2910 Azimeka çok şükür canım bende hep korkuyorum acaba doğsa yasarmı küvezde kalır mı aklım hep onda ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️ dualarınıza ihtiyacım.var kaç kilo doğdu bebişiniz
Azimeka Burcu-2910 2700 doğdu canım odamda yatan baska biri vardı onunkide aynı haftaydı bir gün arayla dogum yapmıstık onunki 1700 dogmuştu 1 hafta kuvezde kalıp taburcu olmustu
Minikkusummmm Burcu-2910 yaa demek öyle oluyor o bendede sık sık oluyor peki sizin neyden dolayı erken doğum riski var
Eylem-Hira Bizim de 33. Haftamızda ciğer geliştirici olduk 2 doz ve 2 günde hastanede kaldım içinizi ferah tutun bol bol uzanın dinlenin şuan 38 haftalık olduk çok şükür. Rabbim bebeğinizi size bağışlasın
Burcu-2910 Eylem-Hira darısı bana inşalalh o günleri görmek nasip olur erken doğum çok korkutuyor malesef
Eylem-Hira Burcu-2910 Doktor karnımın sertliğini görünce açılmam olup olmadığına bile baktırdı iğneyi de yaptık 15. Haftada düşük tehlikesi 33. Haftada erken doğum derken zor dönemlerdi allaha sığın inşallah zor günler geçiyor :)
Burcu-2910 Eylem-Hira benımde açılmam var mı diye baktı sadece bebek asaguda dedi rahimde açılma yok dedi ve igne serum falan yaptırdı rabbim büyük ne dersek ne yaparsak yapalım rabbimin dediği olur
Burcu-2910 Azimeka kilosu falan da gayet iyiymiş demekki bu iğnenin etkisi oluyormus herkes guzel şeyler sölüyor cunku umarım doğum tarihini de ileri tarihe atar
Mucizem_211 Burcu-2910 valla bilmiyorum ki doğurana kadar yüreğimiz ağzımızdan gelecek hergün korku Allah yardımcımız olsun inşallah 🙂