Dün kanama ve karın ağrısı şikayetiyle acile gittim. Kan ve idrar tahlili istediler. Tam 2 saat sonuç çıkmasını beklerken düşük yaptım. Sonra doğumhaneye alıp ultrasonla bakıldı. Parça kaldığı için kürtaj oldum. Hayırlısı böyleymiş diyorum ama ilk gittiğim anda müdahale edilseydi, 4 gün önce kanama için gittiğim doktor “bu kanamayı dikkate alma” demeyip ilaç verseydi belki bebeğim benimle olacaktı..
Şikayetçi olacağım, hem bende hem hastane kayıtlarında mevcut söylediklerim.
İnsanları insan yerine koymuyorlar, özellikle küçük ilçelerde. Çünkü başka çaremiz yok mecbur oraya gidiyoruz.
Dünden beri allak bullak bi haldeyim. Üzdüysem kusura bakmayın. İçimi dökmek istedim. 🙏