TubaDMR4 evet bende bunca zaman korktum yaptırmadım 2 dozumuda yakında oldum çok yakınımda arkadaşımın görümcesi kovid oldu ve aşısızdı doğum yaptı bebek sağ ama anne entübe oldu ve sonra vefat etti 3 çocuğu yetim kaldı.Onun etkisinde kalarak aşılarımı tamamladım takdir Allahtan ama işte insan yakınında olunca tereddüt ediyor