Kızlar hepinize iyi geceler.
2 gün önce beta hcg değerim 16.80idi. Bugün yaptırdığım beta hcg testim ise 55.39 çıktı. Geç saatte test verdiğim için doktoruma danışamadım. Sizce artış normal mi? İster istemez internette araştırdım ve düzensiz artış da problem olabiliyormuş korkudan bir türlü gözüme uyku girmedi yardımcı olursanız çok sevinirim.