Deletedmom547899 ben 12. Haftam da 12 saat yol yaptım gittim memlekete giderken sapasağlamdım hatta doktor buna nazaran dinlene dinlene git dedi dikkat etmeme rağmen memlekette fenalaştım hemen acile gittim progestan başladı neyse 20 gün kaldık 14. Haftamda felan geri dönüş yolu 12 saat bidaha geçtim progestana hala devam ettim sonra bide covid pozitif çıktı onu da hafif ağır geçirdim son kontrolum de plasentan aşağı da dedi kanaman bidaha olursa hemen gel dedi şuan 17+6 haftalığım eğer zorunda değilsen gitme bence ben evlendim göreve geldik 5 ay boyunca gitmedim ki anamın babamın akıllı telefonu yok ay da yılda biri olursa görüntülü konuşabildim o kadar çok özlüyordum ki yine gitmek istemedim ama zorunda bırakıldım sonunda evladımı kaybetme riskini korkusunu ben yaşadım kimse umursamadı bile hatta ve hatta herkesin düşük tehlikesi var bile dendi dinlenememem cabası ki tekrar döndüm istiharatla ilaçla düzeldim çok şükür 2 saate bir 20 dk yürümelisin demişti doktor bana tabi öyle yaparsan da yol bitermiymiş felan hele otobüsle gideceksen asla ve asla tercih etme biz otobüsle gittik 3 saat sonra otobüsde acımdan ağladım sırtına yastık koy onun faydasını dönüş yolunda gördüm eğer zorunda isen çok dikkat ederek git ama zorunda değilsen dayan gerçekten zor bir süreç geçiriyorsun ardından