Progestan kullanıyorum doktor proluton iğne de yazdı yine durmuyor🤦🏻♀️ İlkinde de oldu 9 haftalık düşük yaptım pıhtılaşmam varmış meğer ondan kaybetmişiz şimdi enoksapar kullanıyorum 6000lik yine oluyor böyle olup sağlıkla kucağına alan varmı? Kalbi atıyor sorun yok ama geçmiyor aklım çıkacak