annelikyolculugu2875 karbonhidrat azaltın, mutlaka kepek ekmek yiyin sabahlari, akşam yemeğini erkene çekin biz akşam 6 da yemek yeriz o da en gec öyle alıştırdim. Ama saglaam yiyordum etli sebzeli salatası ama asla ekmek yemem. Akşam sekizden sonra yoğurt yiyorum ve su içiyorum bunların dışında aslaa yemek yok😁 vücudu alıştırdin mi zaten istemez. Kaldı ki aksam yenmek vücuda ağırlık yapar mideeyi ve diğer organları da yorar. Midemizinde dinlenmeye ihtiyacı var diğer organlar gibi. Bu şekilde size uygunsa deneyin derim. Unutmayın karbonhidrat azaltın, yürüyüş yap, aksam 8 den sonra bir şey yeme👍 benim formül bu, herkese uymayabilir , uzun süre bu şekilde benm paylaşmak istediğim bir fikir olsun diye. Bende eşimden aldım bu formülü 😂 bekarken akşamları sürekli çay içer geceleride uyku problemi yaşardm şimdi akşam çay içmem, akşam 10 oldu mu uykum gelir 😇