gizemsahinuymaz Bebeginizin harketlerini ne zaman hissetmeye başladınız? Nasıl bir şey? Merakla ve heyecanla bekliyorum o günü. Henüz 13+3 teyim. Cok mu var hala??
Gamzeates gizemsahinuymaz ilk hamileliğim de 19. Haftam da hissettim yani unuttum mu bilmiyorum ama bunda içim de kayma oldu elimin oldugu yerden 15 haftalığım erken gibi geldi ama gaz da olabilir mi diye düşünmedim değil ama bir kaç kez cok nadir hissettim eşimin elini koydum avcunun ordan bişey kaydı dedi bilmiyorum Ay 🙈❤️
Meri3220 gizemsahinuymaz daha uzun bir yol var önünde kız az sabret herşey vaktinde güzel en geç 24 haftada hissedersin ora kadar yolu var yani ben 19da pıt pıt seyrime gibi hissettim şuan 24.haftadayız daha net hissediyorum. Sen belki 16da belki 22de hissedersin hiç belli olmaz yani