Kokturk Kızlar merhaba 10+3 haftalığız göğsümde enfeksiyon çıktı dr antibiyotik verdi aygmentin 1000 mg kadın doğum da onayladı araştırdım epey ama kullanan var mı aranızda?
Kokturk Zehra9616 Bende öyle okudum her yerde canım teşekkür ederim ama insan da danışmak istiyor tanıdıklarına
Zehra9616 Kokturk boyle seylerde tereddut etme cnm cunki ilerleyecek bisi olmasa bebegine ilerleyince zarar verecek bisi de olmasa vermez oyle dusun
sdymtl 11 haftalıkken ben de kullandım idrar yolu enfeksiyonu olduğu için. Kadın doğumcum onayladı. Bir şey olmadı.
ipekveatlas augmentin hamilelikte kullanılabilir anne ya da bebek için bi risk teşkil etmez (eğer penisilin alerjiniz yoksa) sonu ishalle bitebilir, bol suyla düzenli kullanmanız gerekir 5 gün dediyse doktor 5 gün kullanmalısınız eczacıyım
Kokturk Zehra9616 çok haklısınız aslında hamilelikten önce de yaşadım aynı yerde aynı sorubu bu sefer apse vardı doktorum bu sefer de apseye çevirirse almak zorunda kalırız dedi