Aycbyr1 ben zeytinyağı kullanıyrm şuan 33 teyiz çatlamadım henüz iniallah çatlamma bakalım ne olacak
FKHA ilk sürdüğünde evet yağlı bi his oluyor ben karnıma belime göğüslerime ve basenlerime sürüyorum basenden kilo alan bi yapım olduğu için. 3 4 zıbınımı feda ettim yağlanınca onları giyiniyorum etraf batmıyor yıkanıncada kolay çıkıyor sabah kalkınca bile nemli olduğunu hissediyorsun