Nidakorkmaz Kızlar aranızda 10 haftalıkken cinsiyet öğrenen oldu mu ? Biz 7. Hafta da kalp atışını duymuştuk erken olduğunu düşünüyorum acaba on hafta da belli olur mu
asyaa15 Nidakorkmaz canım ben 14 de net olarak söylememişti kıza benziyor demişti 16da net olarak kız demişti. Ultrasyonu çok iyi olan dr. Söyleyebilir ama 10 hafta erken bence
Zeynepppdyg Nidakorkmaz ilk gebelipimde 10+5 net olarak erkek olduğu belliydi ultason cihazı ve pozisyon iyiyse öğrenilebilir
Zeynepppdyg Nidakorkmaz maslak acıbademde söylenmişti , medicalparkta özel hastane ama orasının aletlerinde hiçbişi anlaşılmıyor😅😂 ultrason cihazının yeni ve çözünrlüğü önemli bence
Mavidunyamm Nidakorkmaz İnsallah ama çok erken bir hafta olduğu için yanılma payı da yüksek olur. Allah gönlünüzden ne geçiyorsa onu nasip etsin 🤩
Yamantosunannesi Nidakorkmaz 10. haftada erkeğe benziyor ama biraz daha bekleyelim dedi 16′da erkek olduğu netleşti bizim
Tugbasahin Nidakorkmaz 10 haftalikken erkege benziyor demisti 12de gittim gene erkege benziyor dedi ama tahmin tabi yanilma payida olabilir bu haftalarda