deryas34 canım 34+4 ile aşısız ve covitim bu 6. Günüm ilk başta boğaz ağrısı ile başladı 2 gün sonra gribe döndü hafif baş ağrısı ile açıkçası normalde olsa üşütmüşüm der teste gitmezdim ama hamileyim diye ihmal etmeyeyim kadın doğum doktorumla paylaşayım diye test verdim pozitif olduğumu öğrendim o da vitamin falan yazdı bir de coraspin verdi günde 1 tane alıyorum pıhtılaşma riskine karşı önlem amaçlı