Suna0991 aynen bende ağlayarak uyandığım var. Evet bazı günler baya bi harekeyli, bazı günler okadar değil. Neye bağlı anlamadım. Doktorum şimdiki haftalarda çok hareketli oluyorlar dedi. Son haftalarda büyük oldukları için yeterince kıpırdamaya alan yok, çopu anneler endişeleniyo dedi