pinkymoms Kızlar son zamanlarımdayım çok stresliym çok gerginim en ufak şeyi kafama takar ağlak bi hamiş oldum elimde değil hep moralim bozuk ve sürekli ağlamaya çok meyilliyimm çok duygusallaştımm napicaam😢😢 siz de böyle misinizz
eceturan pinkymoms makineye bulasiklari dizerken tabak firlattim. Bugun esimin soyledigi bir soz geldi aklima. Sinirlendim ama ne sinirlennme. Gozum dondu. Halbuki uzerinden saatler gecmis. Ise gitti esim oturdum agliyorum . Sonra tatli biseyler yedim gecti. Gun icinde acaip sinirĺi olabiliyorum. 36 haftanin sonlarindayim.. ondan mi oluyor
denizmavisi1 pinkymoms ahanda bu ben 1 haftam kaldı doğuma bende öyleyim eşimle normal Bi konuşmada bile ağlıyasım geliyo tvizlerken küçük Bi kızım var ona bakıp bazen kendi kendime 2. Gelince ilgilenemezsem onunla diye saatkerce ağlıyorum bi doğuraydım da kurtulaydım keşke şu duygusallıktan diyorum
Zumrutkb pinkymoms son 12ve kocam beni nazlamadığı için agladım az önce. Dogurmak istiyorum ama sancı yok ne olur belli değil sanırım belirsizlikten oluyor stres