Kizlar iyi aksamlar, gecenlerde sanci sikayetiyle sami ulusun aciline basvurdum ve yatisim yapıldı. Dogumhaneye cikarken telefonumu yanima almama izin vermediler ve gercekten perisan oldum, esim saatlerce asagida bekledi, bana zaten hicbir bilgi verilmedi. Merak ettigim konu su; diger devlet hastaneleri de ayni sekilde telefonu iceri almayi sorun ediyor mu yoksa sadece buraya mi ozel?