Durununannesi46 B1983 hayır nakışlılar çok kullanışlı değil genelde toplanma yapıyor ve sert oluyor. Baskılı yaptırdım o yüzden. Yıkadım solma yapmadı
Cokomik B1983 ben instagramda gokturkkasnakorganisayon diye bir sayfaya yaptirdim siparisimi olisturduktan sonra 15 gun icinde elime ulasti 10 lu set yastik 370 liraydi
Durununannesi46 B1983 ben de beğeniyordum ama birkaç arkadaşım boşa heves etme dedi. Düşündüm nakışlı kıyafetler hakkaten toplanma yapıyor sert oluyor
Ozge B1983 ben astralbaby sayfasından yaptırmayı düşünüyorum. Ora da baskılı yapıyor modelleri de hoşuma gitti. Sayfa ile ilgili yorum yapan olursa sevinirim🌸