Efsane
Herkese merhaba
16.08.2018 de normal Doğumla kızımı kucağıma aldım. Hikayemin en pozitif kısımlarını anlatacağım çünkü Doğum bir kadının başına gelen en pozitif şey💕İnanın işin içine korku salan ve gebeye saygısız sert anlayışsız davranan 3. Şahıslar olmasa herşey çooook güzel...Çarşamba günü evde temizlik işleriyle uğraşırken sanki adet oluyormuşum gibi ılık ılık birşey aktı içimden wc de baktım renksiz akıntı bu böyle 1 saat kadar sürdü derken bir miktar kan ve baş parmağımın bir boğumu kadar kan pıhtısı geldi. Hemen ebeye haber verdim. Ebem 1 saat sonra lavman yap geliyorum dedi. Yaptım Sancıları takip ettim gece 12 gibi sancılar düzene girdi ve ebe de geldi. Açıklık 2 cm. Sancı geliyor arkasından 1 çay b. Su
Sabaha kadar böyle devam etti yani sancı ve su beraber arasıra da hafif kan ( açılma olurken)
Hep depend hasta bezi giydim. Sabah saat 10 civarı Açıklık 7 cm kasılmalar dakikada 1-2 olunca hastaneye gittik. 11:30 ta 2 ıkınmada kızım kucağımdaydı... 38+0 da 48 cm ve 2550 kg doğdu. Doktorum daha 36 haftalıkken 2900 kg demişti. Hep 1 hafta önde gelişimi çok iyi demişti. Ben de ona güvendim hiç sakınmadım temizlik yaptım koşturdum... bilsem daha çok dinlenir kilo aldırırdım bebişime😔çünkü bağırsaklarındaki sıkıntı yüzünden 3 günlükken ameliyat oldu bebeğim ve yoğun bakımda küvözde şimdi... 10 günlük iyileşme süresi var. Lütfen dualarınıza bizi de ekleyin💕💕💕Dikişlere gelince bu kadarlık bebek için dikiş olur mu? Olmaz tabiii ama yine doktorumun azizliğine uğradım ve tam 7 dikişlik kesi atmış ekibin ve ebenin şaşkın bakışlarını unutamam🙃 dikişlerimi uyuşturmadan dikti bir de... yani gördüğünüz gibi çok güzel biten rahat bir doğumu benim zalim doktorum zorlaştırdı. Doğum çok güzel ... inşallah vicdan sahibi karakterli doktorlara denk düşersiniz😘😘😘
Bu arada özel hastane ( en iyilerden diye bilinir😒) de Doğum yaptım. İlk doğumumun sezaryen olmasının da hiç bir farkı olmadı süreçte... sanki ilk doğummuş gibi sürmüş kasılma sürelerim o kadar💗💗